Inte min grej..

Denna dagen började väll inte så jättebra kanske..hade världens mardröm om att ingen brydde sig om mig fast folk hade attackerat mig med yxor, spadar och metall skivor å jag hade fått stora å djupa kött sår av det! Inte riktigt vad man vill drömma känner jag!
Dagen fortsatte väll ändå lite okej trots allt. Idag va det min scen som skulle få repa igen.väldigt kul! Sen gjorde jag något som jag inte brukar göra däremot när jag kom till Götene..jag gick in på second hand å hittade värsta fina kjolen (bild kommer kanske), t-shirt och ett bälte..väldigt nöjd med det inköpet! Sen va jag även lite galen så jag köpte kakor (väldigt goda sådana!).

Men jag kan ändå säga att jag faktist är lite stålt över mig själv som har gjort 'Moderna Idéhistoria' läxan så snabbt! Fast det va ju för att jag skulle kunna lägga ner all min tid på engelska provet istället..det där med prov alltså..är inte riktigt min grej om jag får säga så!

Imorgon är det då äntligen dags att få lära ettorna deras roller inför borggårdsfesten som är den 21 å 22 maj i Skara! Ska lära två stackars ettor att bli fakir! Inte dåligt jobb det inte!
Det blir även mer rep imorgon men inte för min del..bara marknadsföringsjobb att göra!
Känner att jag väldigt gärna vill hitta en huvudsponsor nu!
Imorgon är det då fredag..då blir det mer pluggande och får komma hem första gången sen i måndags morgon!

Saknar Freddis!


Dagens:
Låt: "Aquantian"
Citat: Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge
Kommentar: 'Monica..ah Monica.." ( av Loris)
Namn: Irma och Irmelin (grattis till er)


Puss/Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0